środa, 6 lutego 2013


Za dużo już tego obżerania się.
Za dużo:
- Uciekania od problemów dzięki jedzeniu
- Zadyszek po przebiegnięciu 100m
- Dyskryminacji
- Rozmiaru XL
- Niezdrowego jedzenia
- NADWAGI! 

To są niektóre rzeczy, które zmotywowały mnie do pozbycia się zbędnych kilogramów.
Zawsze było się tą największą! Wśród przyjaciółek, rodzeństwa. Mam tego dość. Nie czuję się dobrze we własnym ciele. Mam ochotę w końcu ubrać sukienkę i nie przejmować się tym, że mam za grube nogi, wystają jakieś fałdki. Chcę wreszcie normalnie żyć i nie przejmować się tym jak wyglądam. Nie jestem szczęśliwa. Wiem, że gdzieś głęboko schowana jest dziewczyna, która codziennie się uśmiecha, tylko jest schowana pod warstwą tłuszczu. Czas ją uwolnić. Czas pokazać prawdziwą siebie!!

Mój plan jest prosty:
- ćwiczenia
- zdrowie odżywianie (na to poświęcę następną notkę)

Daję sobie czas do 1 lipca. Pół roku. Za ten czas muszę pozbyć się 20 kg. Moja wymarzona waga to 59 kg. Chcę chudnąć 1 kg na tydzień, tyle mi wystarczy.
Nie mogę się już doczekać kiedy w lipcu nie będę już miała nadwagi. Zrezygnuję z rozmiary XL i będę nosiła to na co mam ochotę!!

Mam do Was jedno pytanie:
Co Wy wybieracie?
a) Owoce, warzywa, ćwiczenia i piękna sylwetka
b) Słodycze, niezdrowe jedzenia i nadmiar kilogramów.
To już jest Wasz wybór, ja kończę z nadwagą raz na zawsze!!

3 komentarze:

  1. do wakacji 20 tygodni jejeje :D Oczywiście, że wybieram a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Tobą, siostro! Kiedyś trzeba powiedzieć stop! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze jest to aby dobrze czuć się w swoim ciele :)

    OdpowiedzUsuń