poniedziałek, 4 lutego 2013

Pierwszy sukces!!


Uznałam, że ma wielkie zaległości co do bloga, które muszę nadrobić w najbliższym czasie. Przecież jeszcze nie mam nic o odchudzaniu tak naprawdę napisanego. -.- Plusem jest tylko to, że zamieściłam swoje ćwiczenia...

Przechodząc do rzeczy. Muszę się pochwalić. Waga spadła!! Ubyło mnie 2,5 kg w tydzień. Wazę teraz 76,3 kg. Oby tak dalej ;d Jestem z siebie dumna! Wystarczy tylko odstawić słodycze, rozsądniej się odżywiać, ćwiczyć i od razu waga maleje :)) Pracujemy dalej! Wymarzona wago: NADCHODZĘ!!

Dobranoc :)

5 komentarzy:

  1. No to gratulacje !! Trzymam kciuki :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !
    Obserwujemy ^ _ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :)
    Obserwuje i liczę na rewanż sallmone-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń