poniedziałek, 11 lutego 2013

Grunt to nie poddawać się!

Chcę podziękować za komentarze pod wczorajszą notką! Postawiły mnie na duchu! Naprawdę :D
Z odchudzania nie rezygnuję, dalej ćwiczę i staram się zdrowo odżywiać. Jak uznałyśmy z Oliwią "Byle do lipca" :))
Jutro zdjęcia klasowe. -.- Ostatni rok w gimnazjum, więc zdjęcia w galowych strojach. Trzeba to przeżyć i tyle :D
Zauważyłam, że w gimnazjum na każdym zdjęciu wyglądam tak samo... Ta sama fryzura, ten sam kolor włosów, ta sama figura. W gimnazjum mogę być dalej szarą myszką, mam nadzieję, ze w liceum się to zmieni :D

 
Chcę mieć taką figurę!

Wpadłam na pewien pomysł podsumowywania tygodnia w niedzielę. Wiecie postępy w ćwiczeniach, spadek lub nie daj Boże! przybycie wagi. Przepisy itp. Co Wy na to?

Dobranoc ;*

"Chcę wreszcie poczuć się szczęśliwą!"

6 komentarzy:

  1. Hej :) zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu! :)Do wygrania są bardzo fajne modowe akcesoria + kosmetyki :) także warto :) ZAPRASZAM :)

    Oczywiście jeśli ktoś inny ma ochote wziąć udział to także jak najbardziej zapraszam :)



    Ps. Kochanego ciałka nigdy za dużo :* głowa do góry :) Na sukces trzeba pracować, na figurę także ... życzę wytrwałości w ćwiczeniach ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym podsumowaniem to jak najbardziej spoko :) Wydaj mi się, że nawet jak już schudniesz to może zdrowego jedzenia sobie nie odmawiaj? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tylko Ty chcesz mieć taką figurę.. to moje największe marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci dużo wytrwałości, ja również staram się dbac o swoją figurę, ale nie zawsze mi to wychodzi . Nie poddamy się :D W wolnej chwili zapraszam na http://dreamswithoutboundaries.blogspot.com/ to moje opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a kto by nie chciał takiej figury?:)
    zapraszam na kolejny rozdział:) http://our-laugh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń