poniedziałek, 28 stycznia 2013

Odchudzanie czas zacząć!!

Właśnie przed chwilą wróciłam z ZUMBY. Chodzę na nią już od listopada ale przez święta, i śmierć babci, nie byłam na zumbie 7 tyg i od tego czasu wróciłam do swojej dawnej wagi.
Przed chwilą zrobiłam sobie wymiary, aby mieć porównanie przed i po :D
Więc:
-szyja 34
-biceps 30
-piersi 97
-talia 86
-biodra 97
-pupa 107
-udo 53
-łydka 40

Waga: 78,5 kg

Wyniki podane są w cm. Wcześniej podawałam wagę 76 kg, ponieważ nie wiedziałam, że jest ze mną aż tak źle. 

Jutro napiszę coś więcej o odchudzaniu. Dzisiaj zwyczajnie nie mam już siły :( Jestem załamana po zobaczeniu cyferek na wadze :(

A oto jedna z inspiracji:

Miłej nocy. :D

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja na przykład lubię wiedzieć jaka twarzyczka pisze :P

      Usuń
    2. Hmm chodzi Ci o znajomych? Uwierz, że troszkę zajmie zanim Cię znajdą. Mnie jeszcze nie znaleźli a nawet już fanpage mam.

      Usuń
  2. Kochana, trzymam za Ciebie kciuki! Sama wiem, jak to jest źle się czuć w swoim ciele, ale ważne jest by się nie poddawać i dążyć do szczęścia:** Ja również zaczynam dietę i ćwiczenia razem z Tobą, damy radę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Cię ! Ja też chcę troszkę poprawić swoje ciało. Na początek mówię papa słodyczom. Teraz ćwiczenia, boję się ich...

      Usuń
  3. zainspirowałaś mnie! przechodzę na dietę z tobą! ^_^

    OdpowiedzUsuń