wtorek, 29 stycznia 2013

O odchudzaniu raz jeszcze i pewnie nie ostatni ;D

Dzisiejszy wypad do sklepu po trochę zdrowego jedzenia ;D Zakupiłam sobie zieloną herbatę malinową z płatkami bławatka (pachnie i smakuje fantastycznie!), oraz czerwoną cytrynową, jestem ciekawa jak smakuje. ;D


Dobra a teraz konkrety:

Moja nadwaga nie wynika z jakiegoś zaniedbania przez pewien czas. Odkąd pamiętam zawsze byłam okrąglutkim dzieckiem. Odchudzam się od 9 roku życia i nigdy mi to nie wychodziło, wylałam już przez to setki łez. Wiem co było tego przyczyną: słodycze... Mój śmiertelny wróg nr1, a zarazem "przyjaciel", nie wiem jak to określić więc używam "" ;D Zawsze gdy chodziłam z tatą do sklepu, tata kupował mi jakieś słodkości, a to jakiś batonik bądź chipsy... Siostra mi mówiła, że kiedy byłam mała, byłam już tak do słodyczy przyzwyczajona, że kiedy mi ich brakowało, panicznie szukałam czegoś słodkiego po szafkach... Wstydzę się za to, pisząc teraz o tym, ale muszę to powiedzieć, ponieważ moje odchudzanie nie miało by sensu gdybym nie wymieniła tego, dzięki czemu mam teraz nadwagę przeszkadzająca w najprostszych czynnościach...

Mój plan jest prosty! Zdrowe odżywianie (żadne diety cud) oraz ćwiczenia. Marta oznajmiła mi już, że kiedy nadejdzie wiosna biegamy razem, tak w ogóle to z Martą chodzę na Zumbę. ;D

Czas do kiedy mam zamiar się odchudzać: 
 Czekam niepodziewanie na 1 lipiec. Tego dnia oficjalnie zakończę swoje odchudzenia. Nie myślcie, że 1-ego lipca pożegnam się ze ćwiczeniami i zdrowym stylem życia, co to to nie!


Kolejną notkę przeznaczę na dokładne opisanie mojego żywienia i ćwiczeń.

Dobranoc. ;* 

5 komentarzy:

  1. Koniecznie pisz jakie ćwiczenia na początek i co modelują, bo też chce zacząć naprawę ciała do wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam za cb kciuki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam problemów z nadwagą , ale chętnie doprowadziłabym swój brzuch do fajnego stanu ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia !! ;D mam nadzieję,że osiągniesz swój cel :)


    dzięki za koment na moim blogu .
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. + te perfumy z Adidasa są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń