niedziela, 27 stycznia 2013

Na początek trzeba sie przedstawić.

Pasuję troszeczkę opowiedzieć o sobie.

Więc tak, mam na imię Karolina(to jest moje prawdziwe imię, swojego nie zmieniam) i mam prawie 16 lat ;D. Chodzę do 3 klasy gimnazjum i nie ukrywam, że przez to moje życie jest teraz mocno pogmatwane. Stres spowodowany ocenami, egzaminem gimnazjalnym i wyborem jednej z najlepszych szkół w Krakowie -.-. Ahh, właśnie mieszkam niedaleko Krakowa ;).

Nie jestem otwartą osobą, jestem strasznie nieśmiała, aż tak bardzo, że wstydzę się zapytać w sklepie gdzie leży dany produkt -.-

Chociaż nie jestem bardzo otwarta na ludzi mam 4 najwspanialsze przyjaciółki, których nie zmieniłam bym na żadne inne! Regina, Marta, Sandra i Oliwia, ufam im bezgranicznie i nie wyobrażam sobie życia bez nich!

Nadwaga. Mam nadwagę. Ważę 76 kg. przy wzroście 172 cm. Chcę się zmienić. Nigdy nie miałam wystarczającej motywacji (na to przeznaczę inną notkę), lecz teraz wiem, że jeżeli nie wezmę się w garść w tym momencie mogę doprowadzić się do otyłości, a tego bym nie chciała :(. 

Moja pasją jest rysunek i muzyka. Kto wie, może umieszczę tu jakieś prace. ;D Lubię śpiewać i gram na fortepianie, za niedługo chcę zacząć grać na gitarze. W przyszłości chcę być muzykiem, chociaż startuję na biochem a potem chcę studiować mikrobiologię, chcę być muzykiem. Mikrobiologia to taki mój "plan b".

Co po studiach? Chcę wyjechać do USA do LA (a jeżeli mi się nie uda, chcę zamieszkać w Londynie) i zamieszkać tam na stałe. Kto wie, być może to tam powstanie mój zespół w którym będę grać do końca mojego życia? ;) Marzenia są po to, aby je spełniać, więc kto wie, może mi się uda. ;)



To będzie tyle na dziś. Jutro czeka mnie już ten dzień!! Nie mogę się doczekać, chociaż jutro wracam do szkoły po feriach-.-
Dobranoc. ;) 
 
 
EDIT:
 
Musiałam utworzyć nowego bloga i wkleić tamte posty, ponieważ nie mogłam dodać żadnych okien typu "obserwatorzy" -.-

6 komentarzy:

  1. Jateż chciałabym zrobić większą karierę jako pianistka , ale w końcu zrozumiałam, że w Polsce nie da rady pogodzić wszystkiego i kształce się w kierunku biolchemu również. Życzę powodzenia z blogspotem :)
    http://niemamyskrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa osoba z ciebie. Skoro zaczynasz i nie masz obserwatorów to spróbuję Ci pomóc i zaobserwuje jako pierwsza, yaay! ;P Może wejdziesz do mnie ?
    +usuń weryfikacje obrazkową bo to ludzi zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że jak ktoś pisze komentarz, to musi najpierw wpisać niepotrzebnie wkurzający kod. Wyłączasz go tak : projekt -> ustawienia -> posty i komentarze -> włącz weryfikacje obrazkową -> NIE :D

      Usuń
  3. Świetny post !
    http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń