czwartek, 31 stycznia 2013

Ćwiczenia

Wreszcie znalazłam trochę czasu aby pokazać Wam moje ćwiczenia. Nie przeciągając ;D :

Ćwiczenia na nogi:
Ćwiczenia na pośladki:

Ćwiczenia na brzuch:

Trening cardio:

To są moje ćwiczenia na co dzień. Codziennie ćwiczę także ramiona (50 powtórzeń na rękę z 1 kg ciężarkami mojego brata ;D) Staram się też biegać po domu 5 minut tygodniowo, co tydzień dodaję sobie 5 minut aż dojdę do 45 minut. (W ten sposób przygotowuję się na biegi wiosenne z Martą). Do tego w poniedziałki dochodzi Zumba a w sobotę czeka mnie dodatkowy wycisk. 15 min na skakance plus:


Jak miło kiedy przyjaciele Cię wspierają. Ćwiczenia na nogi i brzuch znalazłam razem z Martą, która chodzi ze mną na Zumbę i będzie ze mną biegała. Oliwia pilnuje mnie w szkole i na spotkaniach abym nie jadła słodyczy. Regina także zaraziła się moim bakcylem zadbania o wagę i też zaczyna odchudzanie, będziemy się razem wspierać!


Dobranoc. ;*

1 komentarz:

  1. codziennie tak robisz ? :O Nieźle. Ja coś wykombinuje, może codziennie na coś innego ? :) Teraz czekam tylko na Twoje zdjęcia.
    PS. Jakbyś chciała ze mną o czymś popisać : agnieszka.tcz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń