niedziela, 27 stycznia 2013

Początki bywają trudne...

Nowe przygody... Nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga, ale myślę, że może mi się to spodobać ;D.




O czym będzie mój blog?

To będzie forma pamiętnika, osobiste wyznania pod całkowitym anonimem. Imiona wszystkich będą zmienione. Nie chcę aby ktoś bliski to czytał, a jeżeli już będą czytać, to nie będą wiedzieć, że to ja…


Dlaczego postanowiłam prowadzić bloga?

Chcę się w końcu pozbyć nadwagi. Postanowiłam w tym właśnie celu napisać bloga, ponieważ to mnie będzie jeszcze bardziej motywowało. Jestem właśnie w trzeciej klasie gimnazjum, przez to czuję się jakby moje życie było jeszcze bardziej pogmatwane, więc może spisywanie swoich uczuć pomoże mi co nieco poukładać.


Możliwe będzie, że moje posty nie będą często zamieszczane, ze zwyczajnego braku czasu ale postaram się przynajmniej 2 razy w tygodniu coś umieścić.


                                                                                                                                                             Miłego dnia :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz