niedziela, 24 lutego 2013

Odchudzanie - kolejne podejscie

Jak wiecie nie udało mi się wytrzymać. Jednak nie miałam tak silnej woli i motywacji. Myślałam też, że przyjaciółki mnie rozumieją ale chyba się pomyliłam. :( Tylko Regina mnie tak naprawdę wspiera.
Teraz już wiem w 100% o co walczę i staram się jeszcze raz. Teraz trzymajcie kciuki!!!

Moje poprzednie wymiary:                                                                   Obecne wymiary

-szyja 34                                                                                - szyja 34
-biceps 30                                                                              - biceps 30
-biust 97                                                                                - biust 97
-talia 86                                                                                 - talia 84
-biodra 97                                                                             - biodra 100
-pupa 107                                                                              - pupa 107
-udo 53                                                                                  - udo 55
-łydka 40                                                                               - łydka 40


Moje motywacje:
- Wreszcie ubrać strój dwuczęsciowy
- Pewna osoba <3
- Nowe życie w nowej szkole z nowym wizerunkiem
- Bycie w 100% szczęśliwą!
- Sukcesy innych ludzi
- Osoby szczupłe (chcę tak wyglądać!)

OBECNA WAGA: 78,5 kg          WYMARZONA WAGA: 59,0 kg

Mój plan jest taki:

Ćwiczenia:

Poniedziałek - Zumba
Wtorek, czwartek, piątek, sobota- Skalpel Ewa Chodakowska + bieg i 15 min skakanka
Środa- skakanka
Niedziela- dzień leniuszka

Dzień leniuszka polega po prostu na odpoczynku od ćwiczeń i pozwoleniu sobie na coś słodkiego np. żelki.



Odżywianie:

- 1,5l wody niegazwoanej
- Piję herbaty: zieloną, czerwoną i owocową
- Jem te obiady jakie ugotuje moja mama (Moja mama gotuje całkiem zdrowo)
- Staram się jeść 3 porcje warzyw i 2 porcje owoców dziennie
- Nie jem słodyczy!! A przynajmniej staram się je bardzo ograniczyć!!!
- Stosuję się do tego [klik]
- Ostatni posiłek jem 3 godziny przed snem czyli najczęściej koło 19
- Nie podjadam między posiłkami
- Staram się unikać produktów z syropem glukozowo-fruktozowym (postaram się o nim napisać)



Daję sobie czas do 1 lipca. Jeżeli przez te 5 miesięcy mi się nie uda mam jeszcze 2 miesiące wakacji, chociaż nie ukrywam, że na wakacje pragnę już być szczupłą.

Musi mi się udać tym razem!! Nie mogę się zawieść. Wiecie dlaczego postanowiłam właśnie teraz walczyć o siebie? Ponieważ, jeżeli nie uda mi się schudnąć przed liceum, nie zrobię tego nigdy. Do szkoły będę chodzić do Krakowa. Z istnego braku czasu nie mogłabym tego zrobić.
Mam nadzieję, że mi się uda i będę mogła zacząć nowe życie, w nowej szkole!


Trzymajcie się ciepło. ;*

2 komentarze:

  1. Bedzie dobrze, nie poddawaj sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plan :) Trzymam za Ciebie kciuki i dodaję do obserwowanych :) Pamiętaj że masz tu wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń